درب شیشه ای اتوماتیک

ساخت وبلاگ

 کرکره پنجره ای ELESSA مناسب براي کليه پنجره های ساختمانها، منازل ویلایی، کارخانه هاي صنعتی و حتي سوله های کارخانه ها مي باشد.
کرکره پنجره ای ELESSA به وسيله ی ريموت کنترل، باز و بسته ميشود و با بهره گیری از تيغه کرکره پنجره و موتور کرکره برقي توبولار کوچک تر ميتوان به سادگي فضاي خانه را ایمن تر و نماي ساختمان را زيبا و شکیل کرد. اين نوع کرکره از ورود اشعه هاي خطرناک خورشيد به محيط خانه جلوگيري مي کند و همينطور در مکان هاي شلوغ، از ورود صدا هاي ناهنجار به درون خانه جلوگيري ميکند . اين کرکره ها را مي توان همگون با نماي ساختمان به هر رنگي سفارش داد و از ديد ظاهري، نماي ساختمان بسيار زيبا تر ميشود.

درب شیشه ای اتوماتیک...
ما را در سایت درب شیشه ای اتوماتیک دنبال می کنید

برچسب : کرکره پنجره, نویسنده : السا elessa بازدید : 347 تاريخ : شنبه 14 مرداد 1396 ساعت: 19:41

کرکره برقی عموما از جنس بیلت فابریک یا همان شمش آلومینیوم ۶۰۶۳ بوسیله دستگاه های اکسترود تولید و به مرحله ایج که درجه سختی هم گفته میشود میرسد در آخر با رنگ اکترواستاتیک مرحله تولید خاتمه می یابد . رنگ الکترو استاتیک بدین معناست که یون رنگ با یونهای تیغه  کرکره برقی آلومینیوم هم سو و به خورد آن میرود که این نوع رنگ شدن تیغه کرکره برقی باعث بوجود آمدن یک لایه عایق روی رنگ و جلوگیری از خط و خش برداشتن تیغه تا سالهای زیادی میشود . مجموعه السا با دارا بودن دستگاه های پیش رفته و روز اروپا (ایتالیا) اقدام به تولید و توزیع تیغه کرکره برقی با کیفیت مثال زدنی و قیمت رقابتی در سراسر کشور نموده است .

درب شیشه ای اتوماتیک...
ما را در سایت درب شیشه ای اتوماتیک دنبال می کنید

برچسب : کرکره برقی, نویسنده : السا elessa بازدید : 336 تاريخ : شنبه 14 مرداد 1396 ساعت: 19:36

روش درب اتوماتیک پارکینگ ELESSA این گونه است که بستگی به عرض و ارتفاع محل نصب دارد که طبق استاندارد های مسکونی یا عمومی دارد.حال اگر خانه مد نظر ما باشد با استفاده از موتور و سیستم مکانیکی در شکل پارکینگ مسکونی می باشد و اگر مراکز خرید و عمومی باشد به مجموع متور گیربکس و سیستم مکانیکی با قدرت بالا بسته به محل نصب و کاربردی که استفاده می شود دارد که در طبقه میانی از نوع درب های اتوماتیک پارکینگی قرار گرفته می شود.

درب شیشه ای اتوماتیک...
ما را در سایت درب شیشه ای اتوماتیک دنبال می کنید

برچسب : درب اتوماتیک پارکینگ , نویسنده : السا elessa بازدید : 380 تاريخ : شنبه 14 مرداد 1396 ساعت: 19:34

درب اتوماتیک مکانهایی که میزان مصرف انرژی در آنها مهم است مانند دربهای اتوماتیک هتلها ، دربهای اتوماتیک فروشگاه ها
 درب برقی مکان های رفاهی مانند درب پارکینگ منازل ، درب شیشه ای اتوماتیک بیمارستان ها و …
 درب اتوماتیک مکان های بهداشتی مانند درب برقی آزمایشگاهها و درب برقی اتاق عمل

درب شیشه ای اتوماتیک...
ما را در سایت درب شیشه ای اتوماتیک دنبال می کنید

برچسب : درب اتوماتیک, نویسنده : السا elessa بازدید : 364 تاريخ : شنبه 14 مرداد 1396 ساعت: 19:31

لینک دوستان

خبرنامه